Årsstämma den 27 april
Nu är det dags igen. Onsdagen den 27 april är det årsstämma i föreningen. Vi träffas i Medborgarhuset, Lionsalen kl 18.30. Väl mött önskar styrelsen
Årsredovisning 2015 (PDF-länk)
Nu är det dags igen. Onsdagen den 27 april är det årsstämma i föreningen. Vi träffas i Medborgarhuset, Lionsalen kl 18.30. Väl mött önskar styrelsen
Årsredovisning 2015 (PDF-länk)
Nu har många barn och vuxna hittat vår suveräna pulkabacke. Igår var det korvgrillning, blir det korv idag igen?
Missa inte julgranständningen 25/11 kl. 15! Styrelsen välkomnar alla boende till den traditionsenliga julgranständningen som kommer att ske sista söndagen i november kl. 15 nere vid gamla grillplatsen. Som vanligt bjuds det på glögg, pepparkakor och trevligt sällskap! Fler besök från Lumon Lumon är på plats i samband med julgranständningen söndagen 25/11 från kl. 14.30…
Styrelsen välkomnar alla boende till den traditionsenliga julgranständningen som kommer att ske sista söndagen i november kl. 15 nere vid gamla grillplatsen. Som vanligt bjuds det på glögg, pepparkakor och trevligt sällskap!
Som ni säkert märkt har markarbetena inför bygget av Banken 3 ovanför oss börjat. Mer info finner ni här Nedan är en bild över TA-planen som reglerar tillfarten till och från bygget vilken kommer att ske uppifrån åsen.
Garaget behöver vara tomt den 29 april mellan kl 8 – 16. Då ska garaget vårstädas.