Årsstämma 20 april
Nu är det dags igen för årsstämma. Stämman går av stapeln den 20 april kl 1830 i Hägerstensåsens Medborgarhus.
Väl mött!
Nu är det dags igen för årsstämma. Stämman går av stapeln den 20 april kl 1830 i Hägerstensåsens Medborgarhus.
Väl mött!
Nu är det vår på gång och därmed dags att skicka in motioner till årsmötet. Sista dagen för att lämna in motioner är den 15 mars.
Som ni säkert märkt har markarbetena inför bygget av Banken 3 ovanför oss börjat. Mer info finner ni här Nedan är en bild över TA-planen som reglerar tillfarten till och från bygget vilken kommer att ske uppifrån åsen.
Styrelsen välkomnar alla boende till den traditionsenliga julgranständningen som kommer att ske sista söndagen i november kl. 15 nere vid gamla grillplatsen. Som vanligt bjuds det på glögg, pepparkakor och trevligt sällskap!
Pga en vattenläcka på personnevägen 91 (badhallen) så är vattnet avstängt från Stockholmvatten. Arbetet beräknas vara klart under förmiddagen. För mer info: http://www.stockholmvatten.se/aktuellt/driftinformation/driftinformation/vatten-och-avlopp—storningar/#p_6670
Missa inte julgranständningen 25/11 kl. 15! Styrelsen välkomnar alla boende till den traditionsenliga julgranständningen som kommer att ske sista söndagen i november kl. 15 nere vid gamla grillplatsen. Som vanligt bjuds det på glögg, pepparkakor och trevligt sällskap! Fler besök från Lumon Lumon är på plats i samband med julgranständningen söndagen 25/11 från kl. 14.30…